MAKLUMAN



Untuk makluman. Blog ni masih dalam proses "pemulihan".


Jadi jika ternampak sebarang kecacatan seperti tab tidak berfungsi, link dan sebagaimananya.


Mohon diabaikan kecacatan itu.


Sekian, harap maklum :)




Paparan terbaik menggunakan Google Chrome

Saturday 9 April 2016

# Sarawak # Trips in Malaysia

Day 1 - Gua Angin


09 APRIL 2016 - Sabtu

Ok .. da sampai Gua Angin ... tiket masuk RM1 seorang ...  torchlight kami tak sewa sebab da bawa siap2 dua ketoi dari Semenanjung .. hahahaa ... Bonda n Mak masuk ada la lam 20 langkah .. pastu surrender sebab takot penat .. lagipun jalan dia agak lincin (kayu basah n berlumut) n gelap yang amat .... so Bonda n mak + si comel Irdina tggallah diluar kawasan ....... Gua Angin ni takde apa sangat .. just sebuah gua yg kegelapan penuh dengan Owl .... kedengaran air mengalir ... berjalan lah kami berlima sehingga ke penghujungnya ... tersesat menyesatkan semua ada dalam tu ... takde anak panah kemana hendak dituju ... Kat dalam gua ni kena hati-hati taw sebab kayu dia berlumut lincin and ada yg kayu mcm tak berapa nak kukuh ... 



Selesai je ke Gua Angin .. kami terus bergegas ke epot sebab nak beli tiket flight balik yg baru (dapat msg dari Rayani yg perkhidmatannya dah suspended) ... sampai je kat sana terus beli flight baru .. yg plg murah pon AA .. itu pon kena tambah sehari lagi ... nak taknak terpaksa jelah merelakan diri membeli .. kalo tak .. tak boleh balik lerrr .. huhuuu 



setel urusan tiket kami terus ke Pasar Satok ... 

No comments:

Post a Comment

.

.